ارسال رایگان

بالای 1 میلیون

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

لباس کار دو تیکه شیمیایی| لباس ضد مواد شیمایی

نام : لباس ضد مواد شیمیایی

جنس : الیاف nylprene

وزن : 2 کیلوگرم

رنگ : زرد

سایز : xxl , xl , l , m

کشور سازنده : ایتالیا

کاربرد : محافظت از بدن در برابر مواد شیمیایی

توضیحات بیشتر درباره لباس کار دو تیکه شیمیایی| لباس ضد مواد شیمایی

وقتی شما در صنایع مختلف مشغول به کار هستید می بایست لباس کار مخصوص به آن صنعت را به تن داشته باشید تا هم آسیب کمتری به شما برسد و همچنین به راحتی بتوانید برای مدت طولانی مدت به کار خود ادامه دهید.

یکی از این صنایع صنعت کار با مواد شیمیایی می باشد که ریخته شدن این مواد بر روی بدن انسان می تواند خسارات جبران ناپذیری داشته باشد. بنابراین انتخاب بهترین نوع لباس کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

لباس کار دو تیکه شیمیایی مخصوص کار با مواد شیمیایی می باشد. لباس کار دو تیکه شیمیایی دارای استاندارد CE از اتحادیه اروپا می باشد.

جنس لباس ضد مواد شیمیایی از نوعی نایلون صنعتی از جنس pp ( پلی پروپلین ) ساخته شده است که خاصیت عدم خورندگی در مقابل مواد شیمیایی را دارا می باشد. و همچنین لایه داخلی لباس ضد مواد شیمیایی از الیاف هیپالون می باشد که در صورت نفوذ مواد از دو لایه بالایی این لایه به کمک آمده و از بدن در مقابل مواد شیمیایی محافظت می کند.

دوخت لباس کار دو تیکه شیمیایی به گونه ایست که به منظور جلوگیری از نفوذ مواد از لباس و همچنین محافظت از بدن انسان در محل دوخت های لباس لایه محافظی به صورت گرمایی قرار داده شده است تا همه روزنه های نفوذ به داخل لباس بسته شود.

همچنین در محل زیب لباس ضد مواد شیمیایی از زیپ دوبل استفاده شده است که روی زیپ لایه ای محافظ به وسیله بست چسبی قرار میگیرد که راههای نفوذ مواد شیمایی از این طریق نیز بسته باشد.

همانطور که از اسم لباس ضد مواد شیمیایی مشخص است این لباس به صورت دو تیکه یعنی شلوار و لباس جدا می باشد و عزیزان می توانند لباس ها را به صورت جدا جدا خریداری کنند.

لباس کار دو تیکه شیمیایی فاقد کلاه محافظ می باشد بنابراین اگر در محیطی کار می کنید که احتمال پاشش مواد شیمیایی مضر زیاد است از کلاه مخصوص استفاده کرده و یا در بخش لباس کار این سایت سایر لباس ضد مواد شیمیای را تهیه کنید.

وزن لباس کار دو تیکه شیمیایی تنها نزدیک به دو کیلوگرم است که همین وزن کم باعث می شود تا شما بتوانید برای مدت طولانی به کار خود ادامه دهید بدون آنکه احساس خستگی کرده و یا از عملکرد شما کاسته شود.

قسمت شلوار لباس کار دو تیکه شیمایی تا بالای سینه های فرد را پوشش داده و به وسیله دو بند که از روی دوش رد میشود به بدن محکم میشود و همچنین در قسمت کمر دارای کش می باشد که احتمال افتادن لباس در حین کار و آسیب رسیدن به فرد را کاهش دهد و همچنین قسمت کت لباس ضد مواد شیمیایی نیلپرن نیز تا روی ران افراد را پوشش داده و تمای منافذ بین شلوار و کت به این طریق گرفته می شود.

قسمت مچ پا و همچنین سر آستین یا مچ دست در لباس ضد مواد شیمیایی به صورت کشی طراحی شده است تا لباس به بدن محکم شده و راه نفوذ مواد شیمیایی از این نواحی نیز به  داخل لباس امکان پذیر نباشد.

لباس ضد مواد شیمیایی جهت محافظت از بدن شما در صنایعی چون پتروشیمی ، هسته ای ، نفت ، نظامی ، در کارگاههای نقاشی خودرو ، رنگرزی پارچه ، بخش سمپاشی ، کشاورزی و …. کاربرد دارد.

گروه صنعتی مونکس به عنوان بزرگترین تولید کننده و صادر کننده تجهیزات ترافیکی ، تجهیزات ایمنی و لوازم آتش نشانی در سطح کشور بوده است و شما عزیزان می توانید با تماس با شماره های شرکت کالای مورد نیاز خود را به صورت تک و یا عمده به صورت مستقیم از این شرکت تهیه نمایید.

وزن 2 kg

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لباس کار دو تیکه شیمیایی | لباس ضد مواد شیمایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *